گاو بنفش
خلاصه کتاب گاو بنفش
در کتاب گاو بنفش عنوان می کند p ھای بازاریابی 5 تا است اما ھر کس P مخصوص به خود را دارد که شامل موارد زیر است:
- محصول
- قیمت
- جایگاه یابی
- روابط عمومی
- بسته بندی
- پیشی گرفتن
- بازاریابی اجازه ای
این کتاب در مورد P جدید است و Pجدید ھمان گاو بنفش است. گاو بنفش چشم گیر است و ارزش دارد که در مورد آن حرف زده شود.
بازاریابی چشم گیر: ھنری است که از طریق آن بتوانیم چیزھایی را در ارتباط با محصولات وخدمات شایسته توجه سازیم.
واحد بازاریابی: یک کالا یا خدمت را در اختیار می گیرد و پول صرف می کند تا مزایای آن را به اطلاع مخاطبین ھدف برساند. این روش دیگر کارآیی ندارد. به اعتقاد نویسنده ما دیگر نمی توانیم به صورتی مستقیم با انبوه مردم روبرو شویم. این کتاب در مورد این است که چرا باید گاو بنفش را در ھر چه که می سازیم به کار گیریم. چرا تلویزیون و رسانه ھای دیگر کلید موفقیت نمیباشند. و چرا بازاریابی به صورت کامل دگرگون شده است.
آیا متوجه انقلاب شده اید؟
تام پیترز اولین تلنگر در مورد بازاریابی را با کتاب به دنبال موفقیت زد در این کتاب او شرح می دھد که چرا محصولات آینده دار آنھایی ھستند که بوسیله افراد مشتاق ساخته می شوند. او این حقیقت را بیان می کند که نگھداری مشتری قدیمی ارزان تر از یافتن مشتری جدید است. شرح می دھد که چگونه محصولات و ایده ھای جدید در میان مردم پخش می شوند. « گذر از شکاف » جنامور نیز در کتاب بیشتر شرکتھا در رابطه با روشھای نوینی که در بازاریابی مطرح میشوند به عنوان مدھای چاره ساز برخورد می کند. مدھایی که ارزش یک نگاه مختصر را دارند ، اما ارزش در نظر گرفتن به عنوان استراتژی اصلی شرکت را ندارند…
پیشنهاد ما به شما! اگر می خواهید رازهای جادویی برای فروش را بدانید، کتاب مدیریتی با نام چهار فرمول جادویی فروش را دانلود کنید.
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید