چهار فرمول جادویی فروش
خلاصه کتاب چهار فرمول جادویی فروش
نویسنده کتاب ” چهار فرمول جادویی فروش ” نگاهی متفاوت به فروش دارد. او در این کتاب به روش تجهیز واحدهای فروش پرداخته و برعکس اکثر کتاب های موجود در بازار، کتاب در مورد تکنیک ها، مهارت ها و ابزار نرم افزاری فروش صحبت نکرده است.
این کتاب سعی دارد عملیات فروش را به کناری گذاشته و به زیرساخت های موثر در موفقیت شرکت ها در فروش بپردازد. زیرساخت هایی که شاید آن قدر بدیهی به نظر می آیند که در ابتدای راه اندازی واحد فروش به آن ها دقت نمی کنیم؛ حال آن که ضعف و اشتباهات در آن ها مشکلات عدیده ای مانند افت راندمان فروش را در ادامه به وجود می آورند. مشکلاتی که بسیاری از شرکت ها در قدم های بعدی مجبور می شوند با دوباره کاری ها، پرداخت هزینه های بسیار آن ها را جبران کنند. نویسنده در کتاب خود روش تجهیز واحدهای فروش را با توجه به عصر دیجیتال ترسیم کرده که می تواند برای خوانندگان ایرانی مسیر حرکت شان را شفاف تر نماید.
یک کتاب مدیریتی دیگر
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.