ثبت برند

ثبت برند یا علامت تجاری در واقع ویترینی از کسب و کار شماست و به محض معرفی بسختی می توان آن را عوض و یا ویرایش کرد پس در انتخاب آن باید نهایت دقت را برده و پس از انتخاب آن را به ثبت رساند. اگر تمایل دارید با مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری از 0 تا 100 با تمامی جزئیات آن به شکلی مفید، کاربردی و ساده آشنا شوید «به گونه‌ای که نیاز به مطالعه هیچ مقاله دیگری نداشته باشید»، این نوشته قطعاً شما را در کوتاهترین زمان به اهدافتان می‌رساند.

ثبت برند همدان

ثبت برند و انجام صحیح و حرفه‌ای مراحل آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. به همین دلیل و دلایل مهم دیگری که در ادامه به تمامی آنها اشاره نموده‌ایم شاهد رشد روز افزون متقاضیان آن هستیم.

به دلیل پیچیدگی‌های خاصی که مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری دارد و به منظور آگاهی هرچه بیشتر شما متقاضیان گرامی، اگر متقاضی ثبت لوگو و علائم تجاری هستید و یا بنا به هر دلیلی تصمیم به کسب اطلاعات مفید و کاربردی و کامل در این زمینه دارید، با همکاران ما در تماس باشید تا نحوه ثبت برند و ثبت علائم تجاری صفر تا صد را برای شما توضیح دهند.

 

مسئول ثبت برند: خانم زاردشت      09376078834

مدارک لازم برای ثبت برند و لوگو

 

الف) مدارک ثبت برند اشخاص حقیقی

کپی شناسنامه وکارت ملی، کپی مدارک دال بر فعالیت شخص متقاضی اعم از جواز کسب، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و غیره، نمونه گرافیکی ۶×۶ سانتیمتر علامت مورد درخواست، کپی کارت بازرگانی شخص متقاضی در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین باشد، توصیف علامت، ارائه مستند معتبر معنی علامت در صورتیکه علامت دارای معنای خاص و غیر معمول است.

ب) مدارک ثبت برند اشخاص حقوقی

کپی مدارک دال بر فعالیت شخص حقوقی متقاضی اعم از جواز کسب، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و غیره، تصویر روزنامه رسمی ثبت شرکت و روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت، کپی شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضا شرکت، نمونه گرافیکی ۶×۶ سانتیمتر علامت مورد درخواست، کپی کارت بازرگانی شرکت در صورتیکه برند مورد نظر لاتین باشد، توصیف علامت، ارائه مستند معتبر معنی علامت در صورتیکه علامت دارای معنای خاص و غیر معمول باشد‌.

ثبت برند بین المللی

تقریبا همه کشورهای جهان، علائم تجاری را ثبت و محافظت می‌کنند. به منظور جلوگیری از ثبت جداگانه در هر دفتر نظام بین المللی ثبت علائم را اجرا می کند. این نظام توسط عهدنامه‌های بین المللی اداره می‌شود.

موافقتنامه مادرید مورخ 1891 و پروتکل مرتبط با آن مصوب 1989 و همچنین آیین نامه مشترک، سیستم مادرید در حال حاضر دارای 85 عضو متشکل از کشورها و دفاتر منطقه‌ای می‌باشد که موجب تسهیل روابط تجاری بین الملل گردیده است.

لازم به ذکر است، حمایت از این علائم تجاری توسط مراجع قضایی صورت می‌گیرد که سیستمی حمایتی در برابر متقلبان و سودجویان این عرصه می‌باشد.