بهترین راه برای ساختن سازمانی که برازنده آینده باشد، ساختن سازمانی است که برازنده انسان باشد.

(گری همل)

آموزش های سازمانی فرآیند ایجاد، حفظ و انتقال دانش در درون سازمان است. هدف از آموزش های سازمانی توسعه مهارت ها و دانش افراد است تا بتوانند نقش‌های خود را بطور مؤثر و کارآمد انجام دهند. آموزش سازمانی شامل آموزش هایی برای حمایت از اهداف استراتژیک مشاغل سازمانی و برآوردن نیازهای آموزشی است که در پروژه‌ها و فرایندهای سازمانی مشترک است.
آموزش کارآمد نیازمند ارزیابی نیازها، برنامه ریزی، طراحی دستورالعمل و ابزار و رسانه‌های آموزشی مناسب است. به عنوان یک فرایند سازمانی، مولفه‌های اصلی آموزش شامل برنامه های مستند، پرسنل با تسلط مناسب بر رشته های خاص و سایر زمینه های دانش و سازوکارهای سنجش اثربخشی برنامه آموزشی است.

اهمیت آموزش سازمانی با مزایای مختلفی در سازمان هایی که فرهنگ یادگیری را ایجاد می کنند نشان داده می شود:

۱. مدیریت دانش
۲. افزایش رضایت شغلی کارمندان
۳. افزایش بهره وری، سود و کارایی
۴. سازگاری سطح بالا در کل سازمان
۵. توسعه مهارت‌های رهبری در همه سطوح

هنگامی که سازمان ها وقت و منابع خود را به توسعه فرهنگ یادگیری و اجرای آموزش سازمانی اختصاص می دهند، رقابت‌پذیری بیشتری خواهند داشت. این افزایش توانایی واکنش سریع به تغییرات سریع بازار فقط یکی از دلایل اهمیت آموزش سازمانی است.
شرکت دانش گستر همدان برگزار کننده دوره های آموزش اختصاصی برای سازمان های بزرگ استان می باشد.

آموزش های سازمان صمت

دوره های برگزارشده ویژه کارکنان سازمان صمت استان همدان

آموزش های دهیاری ها

دوره های برگزارشده ویژه کارکنان محترم دهیاری های استان همدان

آموزش های شرکت شهرک های صنعتی

دوره های ویژه کارکنان شرکت شهرک های صنعتی